Gwarancja

Towary sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta, która można realizować za pośrednictwem autoryzowanych punktów serwisowych, sprzedaży lub bezpośrednio u producenta lub importera.

 

W przypadku wykrycia wad w zakupionym w naszym sklepie produkcie, prosimy o kontakt ze wskazanym w dokumentacji produktu punktem serwisowym producenta. W przypadku problemów ze znalezieniem punktów serwisowych, prosimy o kontakt z naszym sklepem. U naszych konsultantów dowiecie się także Państwo, czy dane uszkodzenie podlega naprawie gwarancyjnej, czy też nie. Jest to bardzo ważne, gdyż determinuje czy naprawa odbędzie się na koszt producenta, czy będzie odpłatna.

 

Warunkiem gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub faktura), który jest dołączany do przesyłki wraz z produktami. Prosimy o jego zachowanie.

 

Prosimy odsyłać produkty na adresy punktów serwisowych danego producenta, gdyż nasz sklep nie jest punktem serwisowym. Wysłanie produktu na nasz adres wydłuży czas rozpatrywania sprawy, gdyż produkt będzie musiał zostać odesłany do danego producenta.

 

Szczegółowe informacje w dziale Regulamin.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel